Proč SB CLOUD

Flexibilita a variabilita


S SB CLOUD můžete zvýšit nebo snížit počet stanic a počet modulů učetního software ze dne na den.

Tuto službu ocení i Vaši klienti, neboť Vám umožní pružně reagovat na zvýšení či snížení produkce bez zbytečných nákladů.

S SB CLOUD je možné rychle měnit prostředí, řídit náklady, být mobilní a mít veškeré informace na dosah ruky.

Vy, i každý Váš zaměstnanec, má svůj nakonfigurovaný přístup k aplikacím, které náleží právě jemu. Manažeři mohou mít přehled o aktivitách svých podřízených.

Ke svému účetnictví se připojíte odkudkoliv, kde je připojení k internetu. Přístup je okamžitý a plnohodnotný, jako byste seděli ve své kanceláři.

SB CLOUD je stejně dostupný pro pobočky i v zahraniční nebo pro zaměstnance na služebních cestách. Svá cenná data ukládáte tam, kde jsou k dispozici i všem kolegům a nemůže dojít k jejich ztrátě či znehodnocení.

Díky tomu získáváte tyto benefity:

  • Platíte jen to co využíváte
  • Systém je nakonfigurován přesně dle vašich požadavků
  • Nezávislost na správci IT